Go kväll

Måndagen check✔️


Bra dag på jobbet. 

Jag har ätit lunch med Max och Sandra idag 

Mysigt 

Jag har inte träffat dom på evigheter ‼️
Träffade Max ca 5 minuter i förra veckan när vi lämnade bebis kudden 
Thats it
Så det var extra gott att träffa dom idag 

Jag har pratat med förvaltaren i dag gällande grannen och lämnat all info plus film snuttar när idioten gapar & skriker 

I dag träffade jag en granne i hissen som sa att hon backar mig om det blir mer tjafs och om det behövs folk som kan intyga vad som hänt för hon har tydligen sett det mesta 
👍
Hon tycker själv att gubben är to mutch 

Jag har fyndat en baden baden stol i dag för 50 kr 
Min kompis håller på att sälja av massa saker hemma då hon ska flytta till Spanien så jag tog den stolen 

Nu har jag precis stekt massa pannkakor och jag är sjukt trött och mätt 

Snart natt natt haha  , jag lär väl somna runt 21 ❤️

   Puss & kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0