God sommar mat

Nu på sommaren så är det gott med lite enklare mat 


En favorit är skinka , färskpotatis och legym sallad 

Jag älskar plocksallads barer som affärerna har men tyvärr så har min Ica super market i brandbergen tagit bort sin salladsbar ☹️


Hur gott 👍


I dag har jag gjort massa ärenden , försökt att få ihop en jätte kandelaber som jag fick av Kia & Rickard men INTE lyckats 

Får en känsla av att något saknas 
Försökt det mesta 😩

Vid 3 blev det kp uppdrag och mini golf 

Kom hem vid 18 tiden , efter det så sprang tiden i väg , Kalle åkte till jobbet nu och jag ska lyssna på pod , 
Nu lyssnar jag på podcast - En mörk historia om dejting rånen 


Lyssnar ni på poddar ?????


Dessa är mina favoriter 


Rättegångspodden e grym 

Men kommer ut för sällan 

 Nu måste jag sova , jobb i morgon och på söndag 

H jobbar hela lördagen så vi kommer knappt ses 

  God natt / M 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0