Hysterisk dag

Hej fina ni !


Hur mås ?

Här är det bra , så länge jag har saker att göra så mår jag bra 

En bra dag på jobbet förutom hysteriska hundar 
Mina 2 killar och kias 2 tikar som löper 
Och Zappa som skäller 
Haha 

Helt galet 

Vi fick sära på dom på olika våningar men då var det Zappa som skällde , Sune som rymde och sessan som små sjöng 

Jag tog hem grabbarna vid 14.30 och gissa om dom var trötta när vi kom hem 

Hemma så har jag fixat massa

Lagat mat
Betalat räkningar
Städat
Gjort matlådor 
Haft besök av Gun & Jörn ( mys) 
Älskar mina svärisar

Jag fattar inte vart timmarna  tog vägen 
Jag gick upp 5.30 och nu är kl 22.00 
Jag tror jag suttit på arslet ca 2 timmar i dag 
Thats It 

Min granne Merry kom förbi 
Hon hade varit på rusta och köpt Bamboo spaljéer för 199 kr 

Hon fick en över som jag köpte av henne och satte precis vid porten 
Lite mer privat blev det 






Nice 👍


Jag är tydligen en snäll tjej
I dag fick jag en till present från taxfree på H:s jobb

En underbart kryddig parfym precis som jag gillar det och ju längre parfymen sitter desto finare blir den 


         Angel muse /  tack skatt 


I dag när H kom så skulle han raka av sig allt skägg han sparat , då sparade han mustaschen för några sekunder och jag sprang och hämtade kajalen och färga mörkt 
Fan va jag skrattade 
Ser förjävligt ut 😂😂😂👏👏👏

Nu är allt veck , både skägg och mustaschen 👏


       Humor på hög nivå ❤️


Nu är jag trött , sov så gott - M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0