Plätt , blomster , sol och herpes

Hej sötisar 



På eftermiddagen fick jag ett plättenryck 👌

Jag klippte gräset , planterade 3 blommor och vattnade och rensade ogräs mm.

Solen har stekt mitt fejs och som alltid då så kommer min mun herpes och jag har ingen medicin ☹️

Jag får ont i hela jävla ansiktet , just nu vänster sida .


Der ser skit löjligt ut men Herrejävlish va ont det gör 




Dessa blommor planterade jag i dag plus en dahlia 


Skulle kunna ha hur mycket blommor som helst 👍

🌸🌺🌸🌺

Gräset är klippt och fåglarna fick bada lite 

Jag skulle vilja ha ett sött fågelbad 👍kanske man ska kolla efter det på loppis 

Apropå loppis 

Vi ska ha en stor trädgårds loppis på torsdag 20/7 kl 14-19
I vendelsö ( på jobbet ) 
Helenebergsvägen 7 

Vore skoj om ni kom förbi ❤️

 Nu ska jag krypa ner bredvid min Sune och gosa 

  God natt / M 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0