Söndag & drama

Go kväll


Full rulle hela dagen 
Jag har


- Jobbat

- Varit i Haninge c där jag hamnade mitt i ett rån kl 12.15
Jag fyndade örhängen och ett halsband för 30 kr 

Sen vid 14.20 skedde ett nytt rån i Haninge c , massa polisbilar åkte utanför mig och sen när jag läste på nätet så såg jag att det vart ett nytt rån 

- kollat serier

- bråkat med en granne på gården som bor 2 portar bort

Han har blivit knäpp 

Han har börjat städa på gården och letar efter dom som slänger fimpar mm
Sen plockar han pinnar och skräp 

Vilket är bra men inte eldningen ‼️

Sen stör han sig på cyklar i området och nu sitter han och eldar skräp hela dagarna och på kvällarna på gården så det luktar brandrök så vi kan inte ha fönster och balkongdörren öppen 

Detta har pågått mer än en vecka och nu har han eldat torsdag, fredag, lördag och söndag 
 H lackade på honom på riktigt i går och det vart ett jävla liv och i dag kom dåren till vår plätt och gapade och skrek så H vart galen igen 

Just nu eldar han igen 

Han är gammal och har fått en knäpp 

Jag ska ringa förvaltaren om honom i morgon
I dag har vi filmat honom och fotat 

Tyvärr vart den bästa videon filmad långsamt 

Går den att göra normal igen på iPhone 
Någon som kan ?  Vet ? 





Jordgubbar & vispgrädde 



Den sjuka grannen 😩😩👊


Jobb i morgon igen 😄

Denna helg vart det jobb fredag, lördag och söndag men nästa helg hoppas jag att det blir helt ledigt , vi har lite planer 

//  Love IA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0