Tisdag , bra & jobbigt

Hej 


Vaknade upp med huvudvärk kl 5 i morse och den värken har blivit värre och värre 

Sen kl 16 är huvudvärken olidlig 
Fy fan , kan inte röra huvudet och jag mår typ illa 

Men annars en bra dag 😂😂

Jobb ✔️

Fixat hemma ✔️

Pysslat om mina orkidéer ✔️

Gjort fint på plätten . Klippt gräs och rensat ogräs ✔️


Orkidé kärlek 



Plätt kärlek 



Jag fick positiva besked från Ving 
Tack 
Vi fick ersättning för våra bekymmer 👍

Sen fick jag en present av H i dag när han kom ! ❤️

Han jobbar med markarbete på en flygplats och han får handla på taxfree
 ( tummen upp för det ) och dessutom får han 10 procent på allt 
( personal rabatt) 

Jag fick en ljuvlig ekologisk body oil 
Tack skatt ❤️



Till middag gjorde jag panerad fisk med hemmagjord filsås 

Mmmm va gott det va 🍽


Annars är väl inte mitt liv skit spännande 

😜😜


Två frågor till er : 



Någon som testat denna ? 


Jag älskad nivea produkter men inte testat denna men min mamma sa att den var bra och doftade gott 
Men va tycker ni om ni nu har prövat den 😜

Sen undrar jag om någon av er läsare har testat kry appen ??

Om , vad tyckte ni ???

Jag ska nog prova den nästa gång jag behöver läkare ‼️


Ja ja nu är det nog svamlat , nu ska jag ta mitt trasiga huvud och gå i säng , jag ska bara säga hej då till Kalle 

  God natt / M 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har använt kry-appen några gånger men bara när det gäller barnen. Och det har bara varit positivt hittills! 😊

Svar: Ok tack för svar
Maria Höglund

2017-07-04 @ 21:51:09
Postat av: Susse

Har den body lotionen och tycker den är ok, lite svår att gå in i huden men doftar väldigt gott =)
Har inte testat kry-appen.

Svar: Tack susse
Maria Höglund

2017-07-05 @ 20:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0