Tisdag

Hej 


Hur mår ni ?

Jag ser att några av mina sista inlägg har fallit bort 
Hm ‼️

Jag kan kanske summera de sista dagarna 

Fredag : några öl med H efter jobbet och på kvällen kom Kia och Rickard över på lite vin och surr 

Jag har fått en fin kandelaber av dom 


Fin va ?


På lördagen var jag i stan med Max , vi gjorde några ärenden och åt en lunch 


På söndagen vart det jobb - kp uppdrag 

Vi åkte till Ikea 
Jag köpte ingenting 👍
Efter Ikea åkte vi till ÖB och bunkrade lite , bla så hade dom stora Ariel för 47 kr 


I går måndag lika med jobb och ta hand om Sune 

Han har haft svår diarré sen i fredags 
! Vi Avvaktar några dagar till och blir han inte bättre så åker vi in med honom 

I dag tisdag så har jag varit på företags posten och jobbat hemifrån ( som det så fint heter) 😂😂
Joda , jag har jobbat lite 

Jag var och köpte kyckling till Sune som jag har kokat plus ris 
Nu får vi se om han får behålla något 

I dag Har Sune sprutat diarré 6 ggr hittills 
Skriver sprutar för det är precis vad det gör ‼️
Stackarn 

Nä nu ska jag ta en promenad med honom 

   Ha det bäst / M 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig Sune ❤️

2017-07-18 @ 22:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0