Utflykt

1:a dan på semestern och jag är dödstrött 


Kolla hur fördig jag ser ut 
😂😂😂


I dag skulle H på naprapat behandling i Solna så jag strosade runt på mos medans 


Mall of Scandinavia 

Jag fick beställning av Max att köpa 2 fila tröjor 

Det blev en blå och en grå och så köpte jag trosor till mig själv 

När vi var klara där åkte vi till Globen och sen vidare till handen 

Jag skulle kolla jobb posten och när man åker dit så passerar man en söt liten Thai restaurang som ligger vid bussgaraget och gymmet 
Vi stannade till och tog en lunch där 


Gott men tyvärr fick jag för mycket ingefära i käften så allt smakade typ såpa 

😂😂😂😂

Nu har vi varit hemma några timmar och bara vilat 

 Jag önskar er en fin måndag / M 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0