19.44

Hej 

Nu är jag hemma igen 

Fart hit & dit 

Tandläkare check ✔️
Röntgen check ✔️
Ärenden check✔️
Jobbet check✔️

Hos tandläkaren fick jag veta att min tand längst ner på höger sida som har amalgan hade spruckit på 3 ställen därav ilningarna och smärtan när jag tuggade mm

Jag fick borra bort amalganet och sätta på nytt material 
( utan bedövning) heja mig 👏👏
Jag var genomsvettig när jag var klar och en sjuk huvudvärk men den släppte nu på kvällen 
Tror jag spände mig eftersom jag är livrädd för tandläkaren 

Kalles röntgen gick också bra 
En dental röntgen där 2 pinnar sätts in i öronen och en pinne kommer rakt fram mot näsan så han inte kan röra skallen en millimeter , sen åker det fram 2 saker på sidorna och rakt fram som tar röntgen på skallben/käken/hakan mm
Själva röntgen tog 35 sekunder 

Sen när vi var klara så åt vi lite innan jag åkte vidare mot jobbet
Jag kollade posten , fixade papper , kollade planeringen 2 v framåt och plockade lite plus att jag blåste upp en massa badbollar 

Min kollega hade jobbat på bra före mig och jag gjorde klart det som var kvar 
Nu känns det i vänster arm och vänster pekfinger ( brännsår) 😂👍

Nu kom jag nyss hem , dags att laga lite middag Och sen väcka Kalle 

     

Ha det bäst och Go kväll // Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0