Dan före dan

Hej 

En trött tjej här 
Full fart sen 5 i morse 
Orkar inte skriva allt jag gjort men nu är jag helt färdig med stans jävla spännings huvudvärk 

Men lite sömn i kväll iallafall 
I morgon måste vi gå upp 5 
Vi ska ha lite morgon mys med Kalle och sen ska vi köra honom på champagne frukost kl 5.45 
Och så ska vi hämta bord mm 

Efter 6 får jag några timmar för mig själv innan vi åker mot riksäpplet 

Nu är hela kylarna laddade med all mat och massa annat gott
Jag får inte in ett dyft mer 

Jag kunde inte ens köpa mer mjölk i dag för det fick inte plats 😂😂


Nu ska jag bädda rent min säng och sen ta en kvällspromenad med Sune 


Ha det finast så ska jag försöka uppdatera lite i morgon 

Kram Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0