Djuren

Hej från belek 


Det här med hemlösa djur , i belek finns det massa katter och hundar och en katt har vi hittat skadad som vi försöker vårda 

Han är skadad i hela munnen 
Öronen avslitna och sårig och i måndags när vi hittade den var den svårt medtagen 

Vi kallar på honom nu både till frukost, lunch och middag och ger honom mat och klappar på honom lite 

Han har ont och det gör ont i mitt djurhjärta 

Vi kallar honom mr no ear 🐾🐾


Frukost och färskpressad juice äger 



Me and the plant 


Jag utanför vårt rum , klänningen matchar mattan 

Allt i hotellet går i grönt och växt tema 

Nu ska jag hoppa i poolen 
Saknar er fortfarande inte 😜😜

 Love IA 

I går var det fisk afton med massa jätteräkor och massa gott 


Vackrare än vackrast 



Annars da 

Vi har det gött , i går kväll blev jag dock sjuk 
Tväront i hals , förkyld och ont i öron 
Jag besökte apotek och känner mig lite bättre i dag 👍

Här kommer lite random bilder 


Plocka färsk honung direkt från kakan 



Älskade lilla katt 


I går kväll åkte vi in till city ( belek) 
Det finns verkligen INGENTING att handla 
Butikerna har stannat med 80 tals kläder 
Typ sånt som ryssarna tycker e snyggt ! 

Vi försökte hitta något till syrran för att hon är hundvakt men det finns nada 

Däremot hittade vi en herrelös liten tik som
Inte hade någon ... usch 
Vill ta hem Lill tiken 


Min älskling 



Sötnos 


Sen träffade vi några trevliga turkar vid deras restaurang och dom hade en så vacker ras i min smak med clown ansikte 

En dorgy argentino  eller vad rasen heter Hahaha 
Fin va han i allafall 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0