Gråter

Asså , jag vet inte vad jag är inne i för period just nu ??


Jag är alltid nära till gråten och jag har ju sjuk empati och sjuka känslor i vanliga fall   men just nu är det to mutch 

Jag gråter för allt och blir arg för  typ allt !

Jag kan se på veterinärerna och det kommer in en sköldpadda som gjort sig illa 
Ja då gråter jag för det 

Jag tittar på the little couple på 5:an och gråter 

Jag kan höra en låt och gråter

Jag kan bli tilltalad på fel sätt och börjar typ gråta för det ( i smyg) 

Jag kan se en video på you tube och gråter 

Va fan 😂👎😖

Sen är jag på gränsen till att lacka ur också blixsnabbt 

I går så gick en kärring på mig inne på Lindex , hon såg sig inte för och klev på mig men då ställer sig fanskapet och stirrar på mig som om jag gjorde fel 

- då blir jag så jävla lack och stirrar tillbaka 

. Jag ser då att hon har hörapparat och säger högt till henne

-  att hade du inte haft hörapparaten så hade jag fan klappat  till dig !! 

Jag tänder blixtsnabbt 

Jag känner mig som ett känslomässigt vrak 
Dipp hit & dit

Manisk i mellanåt som tex i dag när jag får för mig att flytta mitt kontor till nedre plan på jobbet !  Det går blixtsnabbt och det är det som gäller just då och då jävlar ska det ske gärna igår 

Galen   - Ja kanske


Vik hädan när jag dyker upp Hahaha 

Annars da 

Händer egentligen ingenting som ni skulle tycka var skoj att läsa om

Jobb
Städ
Fix
Tvätt  - lika med livet 

I dag gjorde jag en to do list på allt som ska fixas nästa vecka innan studenten 
Håll i hatten säger jag bara 

Va mer da ?

I dag har jag duschat Sune , han stank hund mer än någonsin , jag kanske är extra känslig i näsan också , vad fan vet jag !! 😂

I morgon ska jag på pedikyr , jag fick en pedikyr av Max i morsdag present 

Nice 





Dagens middag - pannkakor 


Nu ska psyk Maria ta tag i lite saker , varför sitta still 

Ska sätta mig med lite jobb planering bl.a. 
Tjo Maria 


Kommentarer
Postat av: Therese

Usch vad tråkigt att må så :(
Hoppas verkligen det blir bättre snart när
Sommaren är här!
Stor Kram Therese

Svar: Tack Therese ❤️
Maria Höglund

2017-06-01 @ 18:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0