Jobb

I morgon är det jobb igen 


Nu har jag varit  ledig 9 dagar
 ( arbetsdagar) 
Som det känns nu så skulle man behöva minst 14 dagar till 😂😄🤣

Det är typ nu man börjar gå ner i varv 
Men i dag har jag börjat småjobba lite , 
Tittat på anteckningar , gått igenom jobb mail , ska förbi posten vid 12 tiden när jag ska till handen , jag har packat ihop lite smått som jag ska ta till jobbet i morgon 
( lite mat & chips som inte går åt här hemma) 

Nu kör vi några veckor till sen blir det ledigt v 31&32  när gubben har sem 
Då blir det nog en kryssning  och lite utflykter hit och dit och sen ska jag ju vara farmor oxo ❤️

 I dag har jag ett fullspäckat schema 

 Tjao Maria 



Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilket datum är bf för Sandra? 😘

Svar: 22/7
Maria Höglund

2017-06-28 @ 16:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0