Leende & kärlek

Hej på er 

Vilken perfekt födelsedag ❤️

Den vart precis som jag ville med en extra guldkant 

Jag kan  summera dagen med familj,kärlek, vänner, presenter, god mat och ett par extra kg 

Jag brukar ha 2 alternativ på min dag 

Det är antingen att vi firar min dag och nationaldagen med ett stort gäng 
Kompisar plus barnen och deras kompisar med fest, öl och mat 

Eller så vill jag mest dra mig undan och bara vara med familjen , gå ut och äta något men bara ta det chill utan massa fix 


I år vart det den sistnämnda pga av den kommande fredagsfesten ( studenten) 

Min dag började med mys framför tv:n 
Då plingade syrran på dörren och kom med en orkidé och ett kort, vi surrade lite och gick en sväng med Sune! 

Sen kom Henning , av honom fick jag en timmes thai massage och en ny resväska i rosé guld 
Plus middag nu på kvällen 

Vi åt en god frukost ihop oxo! 


Sen ringde mina svärföräldrar , dom kom över på fika och av dom fick jag också en orkidé plus lite slantar ❤️
Dom stannade en liten stund så vi hann och prata om deras 2 sista resor !! 
Trevlans 

Sen åkte vi ut på byn lite , det vart handling på Ica maxi och en jordgubbshake på donken 

När vi kom hem så njöt jag en stund i solstolen då jag helt plötsligt hör 
Ja må du leva ja må du leva av ett gäng 

Då kom nästan hela familjen Gron 
Kia, Rickard , nellie, Marcus och thea 

Å herregud vad dom hade köpt med sig saker 
Fikabröd, kakor, godis och läsk 
En hel jävla Ica kasse 

Vi fikade och surrade i solen innan dom åkte för att hämta upp dom sista 2 barnen 

Jättemysigt 

Av Kia och Rickard fick jag det stora Matheus fatet i Moss grönt 
Hur vackert som helst 

I går fick jag ett fint kort av min kollega på jobbet , det var en gullig text och med var 2 magneter med skitgullig text 
Tack Kattis 


Sen har jag fått massa samtal , hälsningar på
Fb och Instagram 

Tack alla / ❤️❤️❤️🇸🇪🇸🇪🇸🇪

En bra dag och nu är jag trött och kommer somna med ett leende på läpparna 

Här är lite bilder





Skriv inläggstext 

Vi avslutade kvällen med lite kinamat och en film

Vi såg John wick 2:an 

Nu säger jag god natt // M 


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh grattis finaste du!!! 🌸🌸🌸

Svar: Tack 🇸🇪
Maria Höglund

2017-06-06 @ 22:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0