Lördag

Hej vänner 


Har lite tid över och tänkte skriva lite här på bloggen 

Jag har hunnit med en del sista dagarna 
Jobbat
Varit på pedikyr
Lunchat med Max och inger 
Storhandlat 
Städat
Målat 
Tog några öl i går 


Och mycket mycket mer .....



I kväll vill jag bara ta det lugnt 

Söndag och måndag - jobb

Tisdag och onsdag massa inplanerat plus fix inför fredagen 

Torsdag - möte och följa med Kalle på röntgen i stan , handla de sista till fredag 

Fredag - Kalles student 🇸🇪🇸🇪🇸🇪

Lördag - städning 

Söndag - typ andas ut lite , sista tiden har varit to mutch 

Den 15:e personalmöte och sommarmys med kollegorna 

Den 19:e har jag semester / längtar ihjäl mig 

Puss på er 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0