Snart över

Hej 


Glad midsommar från belek , vi har haft 39 grader i skuggan i dag så det har inte gått att ligga i solen , dagen har tillbringats under parasollet och i rummet 

På söndag är vi hemma igen , åter till tråkiga vardagen !!
Men jag längtar såklart efter barnen och Sune och när jag nämner barnen så är såklart Sandra och bebis inräknat 


Denna resa har varit toppen , hotellet är klart det bästa vi har bott på i Turkiet !!
Det finns inget att klaga på 5 av 5 tummar 
👍👍👍👍👍

Personalen genomgoa och allt vi behövde fanns och ingick i priset 
 
Allt var lite extra liksom och rummet och sängarna suveräna 

Jag kommer sakna mr no ear 🐾🐾
Vår lilla katt verkade lite piggare i kväll 
Vi gjorde en stor skål med inkokt lax och grillad kyckling och han åt med god aptit 
Lillskrutten 

Vi själva har stött på lite patrull under veckan 

Jag vart sjuk i onsdags , fett förkyld och ont i öronen , jag besökte Apoteket och mår bättre men mina öron spökar hela tiden och Henning har fått soleksem på överkroppen som sticks och klias och vi tror det kommer pga av hans medicin han äter 
Men annars mår vi prima 😜😜

Här nere kommer lite bilder från de sista dagarna 
Eftersom vi är på samma område hela tiden så finns inte så jäkla mycket att fota 




Bilder ovan tagen från vår balkong 



Bilder från i går på dan och lunchen 

Vi äter mest tonfiskpizza och kyckling burgare till lunch 


Bilder från i går när vi tog en drink innan maten 

En mimoza och en GT 


I morse när Henning väntar på transfer till golfbanan 



Roliga lekar vid poolen varje dag ! Väldigt underhållande 



Jag har gått med sneakers hela veckan 👍



Jag och min bästis och vapendragare 



Lite av kvällens middag 



Drink och telefon uppdatering innan middag 



Poolen , vi har 8 pooler och 4 vattenrutschkanorna 




Lite kvällsbilder vid piren 
Vacker solnedgång 


Kvällspromenad ! Inget att skryta med denna vecka 

Tror genomsnittet ligger på 1 km om dagen haha 
Riktig fetto resa 

Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på en film 

  Önskar er en fortsatt trevlig midsommar 

   Love IA ☀️☀️☀️


Kommentarer
Postat av: Therese

Härliga bilder! Blir så sugen på att åka utomlands!! Ska försöka spara pengar så vi kan åka nästa år, kostar ju en del med 2 barn också så får spara ett tag innan. Men snart är ni hemma i regnet igen hehe. Grått, mörkt o regning har vi men rätt varmt o kvavt: ha en bra flygresa hem i morgon!
Kram Therese

2017-06-24 @ 11:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0