Bokad & fester

Hej y-all


Hur mår ni 

Nu på kvällen har jag suttit med lite undersökningar och planering och jag har gått igenom min almanacka fram till Kalles student 
Mars-juni 

Det är återigen helt galet 😂

Tror varenda helg utom en är uppbokad!

Galet mycket som händer framöver 

Det är middagar, fester, familjesammankomster, påsk, kompishäng , hotellnatt  mm som händer ! 
Det kommer vara en 50 års fest, en 80 års fest och en hemlig fest 
Och 50 års festen och 80 års festen är på samma helg , O HERRE GUD 

I mellan allt detta är det jobb jobb jobb

den 9/6 är det studentfest här hemma och efter det ska jag inte boka upp mer än semester 
Behöver vila,sol och ledigt 

Hur har ni det i vår ?  Mycke bokat ? 

//  Love Maria 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0