Helt slut

Hej på er 


Vaknade kl 5.40 i morse och var på jobbet kl 8

På jobbet fick jag massor gjort och är nöjd med dagen 

I dag har jag lagat mat 3 ggr 

1 gång på jobbet ( lunch ) 
Det vart kycklinggryta 

Jag gjorde massa mat så det även skulle räcka till kvälls gänget 

När jag kom hem så gjorde jag 2 Andra Rätter
Dels middagen till mig, Max, Sandra och Kalle 
Vi åt lövbiff med tomat och purjolök 
Med grädde och färskost i kväll i ugn 

Sen hade Max och Sandra beställt mat till helgen 
Dom ville ha en gratäng på
Kassler, ris och bea 
Jag gjorde en stor form som dom fick med hem 

Nu gick Max och Sandra precis hem 
Dom har varit här sen 17 , jag har hjälp Sandra med lite papper och vi har degat i soffan efter middagen och surrat och kollat lite tv
Det finns inget mysigare än att hänga med
Ungdomarna 

Nu är jag helt slut
Nu ska jag dega vidare i soffan 

Min babe är ute med jobbet i kväll på firmafest
Dom firar att dom är klara med etapp 1 i Svedmyra 
Bra jobbat 
Dom skulle äta och ha 5 kamp 

Här kommer bilder från dagen 






Lunchen på jobbet 

Kyckling med grädde, crémefraich , bacon, buljong och grönsaker plus curry! 


Ovan : Maten Max och Sandra fick med hem 

Kasslergratäng 


Ovan: Middagen vi åt i kväll 



Mys i soffan och farmors älskling i magen 

Vecka 20


Nu säger jag god kväll och god natt
Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0