Jobb och tand 😀

Hej finingar 


Kom precis hem frĂ„n tandis och KĂ€rrtorp 
Nu har hela gÀnget hÀr hemma varit pÄ koll

Kalle gick igenom utan anmĂ€rkning med kommentar vĂ€l godkĂ€nd 👍

Jag hade en fyllning som börjar slĂ€ppa lite sĂ„ det ska fyllas pĂ„ plus att 3 av mina tĂ€nder börjar fĂ„ blottad tandhals sĂ„ han ska lĂ€gga pĂ„ skyddsplast Över det som Ă€r blottat 
Det skulle inte göra ont och vi ska fixa allt den 30/3 efter min tandblekning 

Men annars var allt rent och frĂ€scht och tandstenen Ă€r veck och tĂ€nderna Ă€r blĂ€strade 

H hade typ samma problem som mig men tyvĂ€rr pĂ„ flera tĂ€nder 
Han ska tillbaka nĂ€sta vecka igen 

Men det kĂ€nns skönt att gĂ„ igenom tĂ€nderna 
Jag brukar gĂ„ vart annat Ă„r ca 😇



Andreas och Kalle 💙


Annars en bra dag , Ă€lsk pĂ„ de 
Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0