Nike air militär

Hej  på er och Go söndag 


Först och främst vill jag önska Rickard en fin födelsedag 
Grattis killen 🍾🍾

I dag har vi fixat lite hemma , vi åkte till Farsta på jakt efter ett par skor till H och vi hittade ett par i första affären 
Stadium i Farsta 
Dock var storleken slut så vi fick åka till Nacka forum så nu har han nya pjuck 


Älskar dom , älskar Nike air och älskar militärgrönt 


Plus på det 👏👏

Vi var på rusta också och köpte lite duschkräm och schampo och sen käkade vi lunch och fixade  lite på plätten 

Jag städade aldrig min balkongsdel denna helg , ev gör jag det nästa helg om jag hinner

I morgon är jag ledig 
Jag ska utnyttja min julklapp 
Ett presentkort på tandblekning i stan och så ska jag ha lite mys med Kalle 

För 5 veckor sen sa jag till Kalle att om han går ner 5 kg på 5 veckor innan London så får han handla ett par byxor innan resan  
( han åker på tisdag morgon ) 
Han har klarat det med marginal 
8 kg på 5 v 
Bra jobbat lilleman 

Därav hakar han med mig in till stan i morgon för lite shopping 

 Nu ska jag käka något , jag e superhungrig 

  Puss & kram Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0