Söndag

Hej 


Jag Jobbade med KP uppdrag i dag mellan 10-14 och när jag kom hem så tog jag tag i plätten 
Jag rensade rabatterna och jag krattade gräset och städade upp lite 😀

Jag skruvade bort 2 blomlådor, en som någon har roat sig med att sparka sönder och en som rostat sönder 

Jag fick ihop en säck med skräp 👍

Jag avvaktar med städning av min altan tills det blir lite varmare 
Ev kan det bli nästa helg då det ska bli 16 grader 
Yeeeh 

Vad tror ni , får vi mer snö ? 

Alldeles nyss käkade vi , vi gjorde en matig god pasta sallad med kyckling, ost och bacon 

Den vart så god 

Ni får vänta lite med bilder för det går inte att lägga upp bilder på blogg.se 

Har några fler av er problem med det ??

Nu ska jag vila lite 
Jobb i fredags, var på ft i går och jobb i dag 
Och vet ni vad ?  Jo jobb i morgon igen 

 

    Ha en fin söndag // Maria ☀️☀️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0