Vaxholm

Hej 

I går åkte jag ut till familjen Höglund 
( brorsan fam) i Vaxholm 

Vi hade en dunder dag med loppis. Sol. Våfflor,samtal, skratt och Go middag 

Helt underbart 

Vi började på lions loppis där jag fyndade 2 krukor, en skål och ett fat på fot . Det vart 40 kr 

Sussi köpte 2 stolar och ett dockskåp och saga fyllde 2 påsar för 90 kr 

När vi var klara där så åkte vi hem och hängde i trädgården och solade och gräddade våfflor och åt kokt korv med bröd 

Vi satt väl ute i ca 2 timmar innan det vart för kyligt så vi gick in och fortsätter samtalen 
Vi mös hela eftermiddagen / kväll 

Vid 18,30 började K & S med middagen som blev grekiskt 
Och jag och tjejerna gick ner på
Byn för att handla lite 

När vi kom hem var det fint dukat och grekisk musik kom ur högtalarna  och maten var så god 
Mumma 

Vid 21 ringde H och frågade när jag skulle åka hem för han kunde möta mig i stan för han skulle köra Kalle och grabbarna på fest  men det slutade med att han åkte ända till Vaxholm och hämtade mig 
Happy girl 
Passade perfekt eftersom jag hade loppissaker som skulle hem plus att jag fick ett tårtfat av Sussi 

Tack snälla ni för en härlig dag/kväll 
Ni är underbara 

Här kommer lite bilder 


När vi var på loppis så hittade vi en tavla för 40 kr som vi alla tyckte var roligt tecknad 


När vi står och glor på bilden så säger Sussi 
- men kolla vad det står !!!!!

Vad?

Det står till Henning & Maria 
Hur stört ???

Haha 
Tyvärr stod det Larsson efter våra namn så vi köpte aldrig tavlan men lite coolt var det 


Se text 😂😂😂


I dag söndag blir det massa fix och förhoppningsvis lite sol 

  Kram på er alla // ☀️☀️☀️☀️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0