2 blev 1

Hej och Hej  Måndag 


1:a dagen avklarad på denna kort vecka 

I dag kom Kia till jobbet efter sin semester hon hämtade  lillfisen ( Bella) såklart , mysigt att träffa Kia igen och kul att få höra om resan 

Jag kommer sakna Bella ❤️

2 hundar blev 1 så nu är det bara min hund kvar men jag fick precis ett samtal från brorsan 
Han frågade om jag vill ha Zappa torsdag - söndag 
Och självklart kan jag det , ska bara styra upp lite saker för ev ska jag bort fredag och söndag 

Kia hade med sig fina presenter från Spanien  😀❤️

En stor och då menar jag stor smirnoff
Vodka 
Nästan 2 liter 
Sen en rolig kapsyl öppnare och en PARFYM 
Precis den jag ville ha , min hade precis tagit slut 
Happy girl 
Hon hade tydligen sett på min blogg att min tagit slut !! 😂😂




Tack 👊👊👍😀


I morgon blir det tandreglering , jobb och kp uppdrag 


Önskar er en fin kväll // Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0