Bella

Hej och Go söndag morgon 


En inte så pigg tjej här men ändå 

Jag vaknade 05.20 

Just nu ligger jag bara i soffan och myser 
Orkar inte så mycket , energin är borta 

I går vid 17 tiden kom Bella , kias hund 
Hon ska bo hos mig en vecka när matte är på semester 

Bella var så ledsen i går , hon skrek av sorg, ylade, Pep osv 
Jag trodde det skulle gå över efter en liten stund ( typ 10 min) men hon höll på i 3 timmar och jag hade sån sjuk huvudvärk så det var nära att Bella åkte i väggen  Hahaha  Näda men tålamodet sattes på prov kan jag säga
Jag försökte allt, bus, godis och klia magen mm men det hjälpte inte 

Vid 19,30 tog jag en promenad med hundarna och sen gick vi och la oss och vi har sovit gott kan jag säga 
Sov från 20-05.20 - 9 timmar 

Bella har coolat ner sig och nu på morgonen har hon ätit lite köttbullar och ligger och sover lugnt i soffan , i dag har hon inte gråtit ( än) 

Jag blir ledsen när hon är ledsen 
Tänk att dom Saknar en så mycket när man är borta 



Så här satt hon igår och grät och ylade framför ytterdörren 




I dag ser det ut så här ( nedan) 


Mycket mer harmonisk 


Vi ska mysa hela veckan så det här blir bra 
På torsdag kommer Ludde också 
Bellas son 
Det blir 3 hundar här hemma👍

I juni - juli  ska jag vara hundvakt minst 2 v till brorsans hund Zappa också 

Kanske man ska satsa på dagmatte verksamhet här hemma !    

Tanken finns .....

Önskar Kia med familj en fin semestervecka 
Inte avis alls så fuck you ( blink) 


 Puss och kram / Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0