Ca 3 v

I dag var det en som frågade vad som händer när jag fyller år ?? 


Inget tyvärr , fokus i år blir den 9/6

De senaste 4 åren har vi varit ett stort gäng i blandade åldrar som hängt på svenska flaggans dag 6/6 och My B- day 

Första året var vi på räkkryss

2:a och 3:e året på loopen 

Och förra året på slakthus terassen och olerys tele 2 


Alla åren har varit skitroligt men ett år på loopen vart vi utslängda Hahaha 
Bra dag alltså 🍺🍺  och förra året var jag lite besviken på terassen men det vart skoj igen nere på olerys 


Detta år måste jag lägga pengarna på Kalles student så jag får hoppa över min egna dag 

H frågade häromdagen vad jag önskade mig och jag tror att i år kommer jag önska mig presentkort på Lindex 
Jag behöver fasiken sommarkläder ( om det blir sommar) 

Eller en parfym 

2 av mina favoriter är slut och mest ångest har jag för att den här är slut 



Issey miyaki 👍👍👍


Jag ser fram emot 6/6-2018 istället ☀️☀️
..................................

Tänkte visa bild på min nya solcellslampa 
Från Ikea 
Jag vill köpa 2 till 


Nu tänkte jag stänga mina gröna ögon 


//  Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0