Fettvalk och armbågsstöd

Hej 

I går agerade jag ett fettit armbågsstöd 

Det var på bussen in till stan 

Bredvid mig sätter det sig en ung snygg kille 

Tror unga tjejer hade gillat hans utseende om man säger så och dofta gott gjorde han också 

Det var trångt och han sätter sig avslappnat bredvid mig och lägger ner hans armbågar
Så dom hamnar exakt mellan mitt kärlekshandtag och den valken över kärlekshandtaget 

Där satt han mjukt och skönt och jag var som en stabil krockkudde från sidan 

Fy fasiken alltså Hahaha 
Jag vågade inte röra mig på hela resan för man ville ju inte sabba hans komfort 
😂😂😂😂

Valkarna kom till andvändning 

  Lev väl hörrni och ha en fin fredag / M 


Kommentarer
Postat av: Susse

Så härligt att läsa det du skriver. Du skriver på ett så bra sätt o verkligen bjuder på dej själv =)
Trevlig helg i solen o värmen.

Svar: Tack fina
Trevlig helg ❤️
Maria Höglund

2017-05-19 @ 15:26:12
Postat av: Jossan

Håller med Susse! Hahahaha!😂 Du är för rolig och härlig Maria!💝 Ha en mysig helg! Kram🌸

Svar: Hej fina Jossan
Ses snart ??

Kram
Maria Höglund

2017-05-19 @ 17:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0