Födelsedag

God morgon alla vackra 


Fredag och sol ☀️

Det kan inte bli bättre (jo om min förkylning inte fanns) 

I dag fyller min mamma 68 år 

Hipp hipp hurra morsan 🎂🎂


Här kommer bilder från andra födelsedagar med mamma 


Det här var för ett x - antal år sen när Vi besökte Sandras födelsedag i blåsut 



Jag tror detta var förra året när mamma fyllde år 

Då åt vi lunch med Kenneth på loopen och promenerade längst Årsta viken 

I dag ska vi kolla lite tv på morgonen 
Som mamma vill se, hon har ju endast 1,2,4,6 hemma i Flen så hon vill bl.a. Kolla hos bindefelt mm 

När Kalle kommer hem tänkte vi åka till port 73, mamma vill titta på skor 

Och i kväll blir det födelsedagsmiddag på ute serveringen på Kina 
Vi är sugna på Kina mat och dit får vi ta med hundarna 👍

Nu har jag precis kommit in med hundarna och dom Har fått frukost 

Mamma sover men när hon vaknar blir det god frukost för oss 😀

// Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0