Go fredag

Hej folket 

Hoppas ni mår fint ☀️

Fasiken , vi har 7 grader varmt i dag , härligt
Hahaha 
Man får vara glad att solen kikar fram 


Jag började morgonen med att följa med H ut på banan , passade på att övningsköra 

Vi gick bara 9 hål , ca 5 km men det var mysigt och fridfullt 

Efter det körde jag till posten och sen till jobbet 
Jag ville köra en check i villan innan helgen så det fanns saker till boende och att allt var sjyst 
Jag skrev också ut en lapp till polisen för att Kalle ska få papper från belastningsregistret 
Check ✔️

Sen vidare till maxi för storhandling och lite lunch 

Nu tvättar jag lite och sen ska jag i väg på middag 

Lite bilder från dagen 


Om vi gick 5 km så sprang Sune säkert 2 mil 

Han jagar alla bollar, badar  och skruttar runt på egen hand 👏👏

Vi ses senare // IA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0