Grönt

Hey 

Hur mår ni ? 

Jag har ont i halsen och undviker det vackra vädret men va grönt det har blivit ute 
Min plätt och min Syrén buske tar sig 


Jag har fått massa fixat idag 

Pantat burkar 
Lämnat in vinterjackan på kemtvätt 
Städat
Tvättat
Tvättat hundfiltar 
Gjort lasagne 
Kollat film 
Tagit ner vinterdäck i källaren 
Mm 


Vi kollade på guardians of the galaxy


Vi ska nämligen se 2:an på fredag så vi kollade 1:an igen 👍



Min lasagne vart hur god som helst 


I morgon blir det inköp av blommor, lunch date och jobb

Nu ska jag ta hand om Sune 
Idioterna smäller bomber i brandbergen igen 
Det sker nästan varje kväll i det här jävla getto området 

Önskar jag fick skjuta dom som gör det 
Ordagrant 😡😡


Go kväll // IA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0