Helgen, Blommor, mat och film

Hej igen 😀

Jag har precis satt upp mina nya blommor jag fick idag 

Så fina 
Det var en hänglobelia och en småblommig petunia 
Och när jag ändå höll på därute så rensade jag lite ogräs 

En jäkla massa maskrosblad
Skönt att rensa 



Middag i går och i dag vart rostbiff med potatisgratäng 


Så jäkla mumsigt 


Jag har även hunnit med 2 filmer denna helg 

XXX - den var grym 
Den andra filmen minns jag inte vad den hette men den sög ändå 


En bra helg som innehöll det mesta ☀️❤️🌸

PS 
Det var någon anonym som undrade hur jag och H kunde ha det så bra ! -   vi bor ju inte ihop .....  😂😂😂

Lät lite bitter 

Måste man bo ihop ??  

Kan man inte ha det bra ihop ändå ??
Kanske bättre än dom som bor ihop ?? 

Just saying 

Ev ska vi bo ihop 2018 
Vem vet !!  ❤️😍😀

Varför ändra på ett bra concept 👏👏💪👍

Ha det bäst alla fina 
//M 

   Return of xander 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej! Inte bitter alls men man måste väl få fråga? Ni har varit ihop länge,har barn ihop men bor inte ihop. Klart man undrar :p

Svar: Finns anledningar till allt men vi känner ingen stress
Maria Höglund

2017-05-07 @ 17:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0