Måndag 15/5

Hej 


Halva maj har gått 
Herregud 

Ingen värme än men det ser ut som att den kommer till helgen 
Me like 
Mellan 17-25 grader och sol
☀️☀️☀️

En bra dag på jobbet med mycket samtal med vårdcentraler och sjukvårdsupplysning 
Jag skulle boka tid till en ungdom men dom hade problem med hela systemet 
Dom fick inte upp boknings listor och dom fick upp fel journaler ,  när jag uppgav personnummer läste dom upp helt fel saker som gällde min person !  så allt var galet 

Det slutade med att vi fick åka ner till akuten och få tid på plats 
Vid det laget var jag ganska irriterad men det ordnade sig tillslut 


Hemma har jag gjort torsk med äggsås 
Och tvättat 

Nu ligger hundarna döda efter middag och promenad



Lilltjejen har funnit sig till ro 

Mysigt 

I dag började H på flygplatsen och på måndagar jobbar dom 6.30-19 
Lång dag 
Men sen slutar dom 15 tis-Tors och 13 på fredagar , detta för att slippa den värsta rusningstrafiken 
Han sms:ade förut och sa att allt var 👍

Han hade fått massa nya kläder för på flygplatsen kör dom med gula signal kläder 
Annars har dom orange 

Ja ja 
Lite surr
Nu säger jag tack och hej för i dag

All kärlek / M 


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha jag fick också min nya arbetströja idag, en gul signaltröja. Brukar ha en svart sweatshirt annars, gillar bättre det än att se ut som en stor fet kyckling haha.
Hoppas på värme jag med!!! Är så less på kyla o regn nu!!
Ha en fin kväll
Kram Therese

Svar: Tack desamma
Maria Höglund

2017-05-15 @ 18:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0