Morgon moment

Varje morgon har jag och Sune ett gos moment 

Vi kramas och pratar och jag kliar honom men i morse kurade han ihop sig lite extra och jag la mig på han och snosade hans Goa päls och så kände jag hans hjärtljud 

Då blev jag så ledsen , tårarna bara rann
Jag fick en sjuk tanke att om några år så kommer jag ligga så här när det är dags för honom att somna in 
Usch 
Hemska tanke men det kommer ju att hända förr eller senare 

Hur ska jag klara mig utan honom ? 


jag vet !!  Sjuk tanke men  det bara kom över mig 

Jag blir så himla ledsen när jag tänker på att han inte ska finnas hos mig mer 

Ja ja 
Lipsillen ska gå upp nu och ta en dusch 
// IA 



Kommentarer
Postat av: Jossan

❤️

2017-05-08 @ 10:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0