Pelargoner

Hej torsdag ! 


Denna vecka känns lite skum pga röd dag 
Och nu är det redan fredag i morgon 

Återigen är hela helgen tjock 

Jobb i morgon , kp och bio 
Fest på lördag 
Jobb på söndag ( ev) 
Och förhoppningsvis lite sol på plätten 

I dag har jag hängt med Kia 
- Jobb 
- Vart och handlat blommor på granngården 
6 pelargoner för 89 kr 👍👍  jag köpte 18 st 
- Sen åkte vi till maxi och köpte plantjord 
- bolaget för att börja bunkra lite till Kalles student 
- Sen lunch och tillbaka till jobbet och vi avslutade dagen med möte 

Full rulle 

När jag kom hem så kirrade jag tacos och sen planterade jag blommorna i lådorna 
Mysigt 


Jag och Sune har varit i skogen , han har betat gräs 



Kalle var hos dr i dag 

Penicillin och hostmedicin utskrivet så nu hoppas vi det vänder 

Nu önskar jag er en fin kväll 
Kram Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0