Seg, promenad & döda blommor

Hej  och god morgon 


Jag vaknade 5.50 i morse i vanlig ordning men skillnaden denna morgon är att jag har sjukt ont i halsen 
Jag har känt av halsen hela veckan men en alvedon har hjälpt men nu är det inte att lattja med 
Kan knappt svälja !  Jag känner mig seg och har huvudvärk  men är  ok i kroppen 

Jag gick upp till Ica vid 8 och pantade burkar  och  sen promenerade jag förbi jobbet 

Jag var bara där en timme sen gick jag hem 

Kolla in våra pelargoner på jobbet ,!!  Dom är lika döda som mina 
Det är Skit kylan som ställt till det 


Vet ni något om frusna pelargoner 


Kan dom ta sig när värmen kommer ???

Eller ska jag slänga 15 st ?   
😡😡😡😡

När jag var på jobbet så skrev jag ut Kalles anställnings kontrakt från Cola som vi ska signera och maila tillbaka 


Nu ska jag vila en stund sen ska vi åka iväg på lite ärenden ( om jag orkar) 

 Puss och kram Maria ❤️❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0