Torsdag läs typ lördag

Tja folket 


Hur mår ni ? 

Som jag skrev i går så försvann hela inlägget i går men ska ta lite i detta inlägg 

Nu är det lång helg men jag var på jobbet en snabbis i dag ändå 
Gick förbi med Sune för att kolla läget 

Ledig torsdag , fredag och lördag 
På söndag är det jobb med både kp och en ungdom från ft 
Vi ska på bio 

I dag torsdag kommer brorsans hund Zappa hit , jag ska vara hundvakt till söndag för dom ska åka på kryssning 

I morgon fredag till lördag ska vi till Vaxholm , vi har blivit inbjudna till hennings kollegas båt 
Han ligger i Vaxholm hela helgen för det är träff för dom med princess båtar 
Sen kommer Kia och Rickard ut dit också , dom har plats i båthamnen så vi kommer hänga på båda båtarna 

Älsk på det 👍🌸🇸🇪
Fest och surr 

I går hann jag massor , tvätt, städ, bolaget, naglar, fix bland blommor och klippte gräset mm
Betalade alla räkningar och beställde bio biljetter och mycket mer 




I dag har vi varit i Haninge c , på foderboden, på Apoteket för att köpa föstingshalsband , billigt - not 410 kr 


Men nu är det check ✔️

Sen granngården och Ica maxi 


Lite små trist väder med massa moln men annars på top 


Nu ska jag strax springa över till syrran , måste ha hjälp med en sak och sen möta brorsan 

Puss på er // IA 🔝


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0