Trötta ligan

Hej och Go söndag kväll 


Här är det en trött liga

Full spurt sen i torsdags och just nu har jag vattnat gräset samt alla blommorna och jag håller på att tvätta jättehögen med tväääääät 

Jag har bäddat rent i sängen precis och gissa om jag längtar efter kudden i kväll 

Jag ska ta hundarna kring 20.00 sen ta en skön dusch och krypa ner i sängen 

-  I morgon är det jobb och denna vecka har jag även 2 kp uppdrag 

-  på tisdag är det 1:a besöket hos Kalles tandreglerare

-  fixa naglarna på onsdag 

- Vaxholm till helgen , vi ska träffa upp H:s kollega som är där med sin båt , 

Helt hysterisk vecka 

Där i mellan ska jag försöka bli frisk från hals & öron 

Full rulle , pannan i kaklet , plattan i mattan 
Hahaha  

God natt vänner 👊👊



Hundarna har sovit som stockar nu på kvälls kvisten , 3 hundar vart 2 😀😀




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0