35 dagar kvar

(null)

I dag är det 35 dagar kvar till julafton 

Har ni börjat köpa julklappar ?

En fråga till er : 
Om man har barn över 18 när ska man sluta köpa julklappar 

Ni som är över 18 , hur gör era föräldrar ? Får ni paket ? Får ni lika mycket paket ? 

Mina vänner som har vuxna barn gör så att dom köper för 500 var till dom fortfarande 
Vart drar man gränsen 

?

Klart man vill köpa någonting till grabbarna men i år blir det fokus på Olivia 

Jag har köpt 3 julklappar hittills och jag ska inte handla så jättemycket . 

Jag och H säger alltid att vi INTE ska köpa till varandra men så blir det så ändå 😂
Men i år lägger vi nog dom pengarna till Spanien i januari 

Nu har jag lagat middag , jag har gjort skinksås och pasta 

Ny vecka i morgon :
Den e galen 
Jobb x 2 måndag 
Tisdag: jobb och date med inger 
Onsdag : jobb X 2 
Torsdag: åker till mamma i Flen 
Till helgen ska alla till farmor & farfar på middag och visning av farmors bygg projekt 

Mys pys ❤️❤️❤️

 Önskar er en fin söndag // Love IA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0