Fredag morgon

Fredag och black friday 

Hur ser ni på black friday ? Kommer ni shoppa ?
Inte jag ....

Är i Flen , vaknade 5.30 

Jag tänkte visa några bilder från i går 

(null)

     Dagen middag : gryta med ris ( se nedan) 

(null)

(null)

(null)

Mamma har tillgång till en övernattnings lägenhet i porten bredvid henne , vi bokade den till mellandagarna 
Vi var uppe och tittade på den ! 

(null)

(null)

        Promenader med killarna 

(null)

    Mamma har alltid massa skoj att läsa 

(null)

      Morsan in action 

(null)

        Min kille 

(null)

      Tåget hit , det gapade tomt 

(null)

Mamma hade gjort en sån god typ asiatisk gryta med 
Fläskkött som marinerades i soya
Sen kokades det i ananas spad och kryddor 
Plus lök och paprika mm 
Kommer inte ihåg allt som var i men gott var det 

På kvällen kollade vi massa tv och fikade Kanelgömma och pepparkakor 

Nu ska jag vila lite och sen göra frulle 

Ha en fin fredag // M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0