Hej snön

Hej och go kväll 
Äntligen hemma , en lång måndag 

När jag vaknade upp i morse så var det lite vitt ute 
Första snön är här 
20/11
Va mycket finare och ljusare det blir 
Ska det vara vinter så kan det vara snö 

(null)


Jobb x 2 i dag 
Först FT sen KP 
Jag och min brukare fönster shoppade lite och sen åt vi god mat och gjorde planering december ut 😀

När jag kom hem hade älsklingen fixat med min fina gran 
När den är uppe är det jul på riktigt 
Den lyser så fint / tack skatt ❤️

(null)

Nu ska jag mysa lite med Sune innan sista promenaden 
Usch va kallt det e ute 

Kram på er // M 

Kommentarer
Postat av: Susse

Tänkte fråga dej som använder doftvaxer. Hur lång brinntid/dofttid är det? Ska vaxet försvinna ifrån den lilla skålen man lagt det i? Har testat på något scented doftchips nu men det vaxet försvinner lixom aldrig trots många timmars brinntid. Bara doften som försvinner =/

Svar: Hej Susse
Jag änvänder alltid yankee candle
Finns att köpa på myshandla.se och i flera butiker
Bla yr i Tyresö

Dom har en brinntid på 6 Tim men tycker det doftar bäst det 1:a 4 Tim

Vaxet försvinner inte som man lägger i doft kruset utan det får man ta bort nör det stelnat
Tips e att tända ett ljus någon minut så är det lätt att ta bort med en kniv

I dag fick jag hem doft vax med juldoft som jag älskar
Sparkling cinomon
Doftar nybakat pepparkaka

Hoppas svaren hjälpte
Kram Susse ❤️
Ia None

2017-11-21 @ 19:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0