Hej underbara fredag

Hej babes

Hur har ni det i blåsten ? 

Jag avbokade ju veterinären i morse 
Men vid 10 var jag i BB c 
Sen vid 11 åkte jag och lilleman till tandläkaren , Kalle satte sin tandställning i underkäken , spände överkäken och sen ska han ha 2 gummisnoddar mellan under och överkäken 
Dom plockas bort när han äter men annars ska dom sitta på hela tiden 
Stackarn 

Han tyckte det var väldigt oskönt 

(null)

(null)

(null)
 
    Min kämpe 

När vi var klara hos tandis gick vi till tacobar  och åt lunch 
Det vart quasadias ( vet ej stavning ) 
Mumma 

Trevligt att hänga med Kalle en stund för vi ses aldrig längre 
Han jobbar just nu 14-23 och det innebär att han sover när jag går till jobbet och han har gått när jag kommer hem och jag sover när han kommer hem 
Saknar honom trots att han inte är den sociala typen 😂😂😂😂

(null)

Nu har jag precis träffat inger och jag ska strax gå ner i källaren och hämta mina julsaker 
FÖR i morgon ska jag upp med julen 
Jag längtar !!!!!

Massa planer i helgen men pynta är prio ett 
Alla grabbar ska på bio i morgon så då drar jag på stereon och städar och dansar samtidigt 

😂😂😂😂

Önskar er en fin fredag
// Love IA 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0