Läskig torsdags morgon

Jag vaknade 4.30 av att Henning hört en mus/råtta inne hos oss 

Vi sov nämligen med öppen altandörr i natt och när Sune hoppade ner från sängen så hörde H hur ett djur sprang snabbt över golvet 

Panik 

Vi klädde på oss kläder och skor och tog skohornet och sökte igenom hela lgh 

Vi hittade inget och H tror att djuret vart rädd när Sune hoppade ner från sängen och att den rusade ut samma väg den kom 

Ä fy fan alltså 
Panik de lux 

Nu är jag ensam och lite små nojig 
hädan efter blir det stängd altan dörr 

...........

Gulligt meddelande 

I går kväll när jag loggade in på FB så hade min kollega Kattis skrivit en fin status 

(null)


Hur gulligt ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

..........

I dag torsdag blir det fix, post och mail plus att jag måste ändra en tandläkar tid åt Kalle 
Nästa måndag skulle han sätta sin nya tandställning i nere käken och spänna över käken men Coca-Cola har ändrats hans pass nästa vecka så det krockar med hans tid 
Shit happens 😂

 Nu ska jag se om jag vågar gå ner på golvet 😂😂😂😂
Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0