Min fredag so far

Hej vackra 

Vad gör ni till helgen ?

Nu har jag tagit helg !!! 😀

I dag har jag och Sune tagit en lång promenad och samtidigt tog vi postkontoret och sen gick vi till jobbet 

Jag var där en liten stund 
Det vart fix med post,mail, veckoplanering, planering med ungdom etc 

När jag var klar där gick vi hem och tog en dusch innan jag mötte H för handling och lunch 

H var sugen på en tunnbröd rulle och jag kände väl sådär för grill mat MEN
Grillen i Brandbergens c har anställt en thailändska som fixar wok 

Jag tog nr 15 på listan 

Typ paithai eller vad det heter
Nudlar, ägg, kyckling och grönsaker 
Smutt 
Det var
5 av 5 möjliga 
Skönt att man kan ta wok istället för burgare 

(null)

 Nu är vi hemma och vi myser bara 
Tänt massa ljus och tvättar massa jobbkläder i tvättis 
Snart klar 
Lite senare kommer inger och kaj förbi en stund 

(null)

                    Mys 

(null)

       Trevlig fredag önskar jag 🖤❤️🖤❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0