Mys med grodan

Jag har varit uppe hos max och Sandra och myst lite 
Sandra och hennes syrror satt och målade och jag, Olivia och max mös i soffan 

(null)

      Ååååååå vad jag älskar er ❤️❤️❤️

(null)

(null)

              Tjejernas konstverk 
         Älskade Sandras läpp tavla med glitter

(null)

(null)

(null)

(null)

  Puss kalas innan Olivia somnade i min famn 

När jag gick hem så tog jag med mig Olivias bil barnstol  för H ska möta Sandra och Olivia i Högdalen i morgon 
H ska passa Olivia medans Sandra är hos dr 
Sen kör han hem dom och då måste vi ha stolen 

(null)

Nu har jag precis smackat i mig massa mat 

(null)

    Skinksås och pasta 

I dag har jag äntligen tagit tag i mina köksskåp 
Jag har ställt om lite , sorterar och bytt plats på saker så nu rasar inte allt ut när man öppnar skåpen 
Skönt 
Jag slängde en kasse med skit 😀😀😀😀

Ja ja 
Snart sista promenaden med min älskling sen natt natt 🖤





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0