Nästan jul

Å va jag har fixat i dag 

Jag började på morgonen då jag åkte till rusta för att handla en röd matta till vardagsrummet , det vart självklart massa annat också 😂 bla julpapper & julklappssnören , tvättmedel & sköljmedel mm 

När vi kom hem vid 11.30 så satte jag igång med att julpynta 
Jag tog ner alla gardiner och draperier plus dukar
Putsade alla fönster
Storstädade 
Tvättat 9 maskiner med tvätt
Sköljt upp alla julgardiner i sköljmedel och hängt upp
Satt upp julstjärnor och julstakar och pyntat 
Jag har inte så mycket saker 

Jag tycker less is more 🌲🌲

Nu är det bara min fina vita julgran med belysning som ska upp men det fixar alltid H åt mig 

Grabbarna är på bio och kommer strax och med sig har dom pepperoni lover pizza från
 pizza hut 🍽

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Tycker aldrig man får rätta mysiga känslan på bild men det är jättemysigt och doftar ljuvligt av sköljmedel och doftvax som doftar nybakade pepparkakor 

Älskar all julbelysning 🌲🌲🌲

Hörs sen 
Maria ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0