Onsdag

Hej 
Hur mår ni ?

Massa att göra i dag, dagen sprang i väg 
Tyvärr börjar jag bli dålig 
Både jag och Henning har ju varit med Olivia som blev dålig i söndags med feber 
Kanske hon har smittat oss

Jag träffade henne på söndagen och H träffade henne på måndagen 
H började känna sig sjuk i går men jobbar och jag började känna mig hängig nu på eftermiddagen 
Hoppas det släpper för jag åker till Flen i morgon 

(null)

Den här lilla killen kommer bli glad när vi kommer 😀

Till middag gjorde jag Enchiladas 
Det vart smutt 

(null)

 Nu ska jag mysa med älsklingen och vila 

Jag har packat och allt e klart för morgondag   jag åker kl 7.18 härifrån i morgon och är i Flen 9.27 

I dag fick jag samtal från min ungdom på FT som är och hälsar på Kia på Teneriffa 
En nöjd kille kan jag höra 👍

 Önskar er en fin kväll 
All kärlek 
Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0