Räktacos

Hej på er 
I dag är det fredag och jag hör hur det blåser och regnar ute 
Usch 
Jag hade en tid hos veterinären nu på morgonen men jag vill inte ut just nu så jag avbokade och bokade om till nästa vecka 

Det var bara en vaccination som skulle tas 
Vid 11.30 i dag ska jag med Kalle till tandläkaren 

I går kväll kom Kia över , det vart massa surr och vi åt räktacos 
Mysigt 
Vid 21 började Jon Blund hälsa på så vi avrundade ganska tidigt för att vara oss 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

ICAs egna räkor slår dom flesta frysta räkorna 
Jag köper alltid stora räkor med skal ! 

Kia åker hem i morgon lördag så jag tror inte vi hinner ses något mer 🙁
Men vi ses ju i januari igen 😍

Nä nu ska jag ta en smörgås / love IA 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0