Söndag den 12/11

Hej 

I dag är det söndag och jag har i vanlig ordning tagit Sune x 4 
Städat, tvättat , lagat mat och i kväll är det jobb
Kp kl 20.00 

Herregud vad ens liv e Boring ibland 
Samma samma och grått jävla väder 

Gnäll gnäll 
E fan typ deprimerad 
Näda men vissa dagar är jävligt tunga och trista 

Jag var förbi och pussade lite på Olivia i dag , hon är ljuset i mitt liv ❤️

Denna vecka är fullsmockad och häromdagen då jag skulle boka in en sak med en vän så konstaterade jag att alla helger fram till jul är fullbokade nu , kanske en helg som blir fri
 ( 8-9 dec)  men då kommer jag ta den för julhandling och julbak 
Hoppas 😂😂😂
Herregud vad det går fort 

Nästa söndag är jag ledig från allt så då tänkte jag julpynta här hemma ( längtar) 

Nu börjar jag bli hungrig så vi ses och hörs 
Trevlig kväll
Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0