Tisdag & bra film

Hej på er 

Just nu är jag hemma 50 min mellan jobb 2 och 3 
Först var det FT och sen hem och lämna Sune 
Kl 15 var det dags för kp nr 1 i dag 
Min brukare ville äta på kinan i handen och handla lite  

Nu väntar jag in kp nr 2 som börjar strax innan 20.00 

Full rulle 

En bra dag på FT , fick mycket gjort plus att jag lärt mig lite nytt 👍

Jag tänkte tipsa om en bra film  ( läs fett stressig film) 😂😂
Vi såg den i går kväll 

                     KIDNAP

(null)


    Halle Berry är en bra skådespelerska 

En riktigt håll käften film / läs stressens morsa 

I morgon blir en mysig dag 😀
Vi har planeringsdag med jobbet och vi ska börja dagen med en varsin pedikyr 
Gud va mysigt 
Sen blir det personalmöte / lunch / ett glas vin 🍷
Ett skönt break i vardagen 👍

 Nu säger jag go kväll // IA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0