Babyface

Hej 

Tänkte bara kika in och säga hej och hej då söndag 

Vi har fått massa gjort i dag 

Stan och adidasbutiken 

Direkt möbler / vi kommer få nya soff dynor 👏

Haninge c , där träffade jag några gamla ungdomar som gått på FT 
Superskoj att träffa dom! Vi stötte på pk oxo ❤️
Jag fick väldens snyggaste skor 
( vinterskor ) GANT 
Im in Love 


Tack H ❤️


Vi var och handlade hundmat och nu har jag lämnat sune och alla hans saker till  Annica 
I morgon fyller S 7 år så jag har lämnat med massa gott till honom såklart ❤️

Annica har tyvärr blivit sjuk så hon kommer vara hemma dessa dagar , tråkigt för syrran men mysigt för Sune ❤️

Nu har vi packat det mesta inför resan i morgon kväll 

Jag jobbar i morgon fm men sen är det waykay✈️✈️

 Nu avslutar jag bloggen med det sötaste baby face som finns 


Älskade Olivia ❤️❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0