😂😂

Krille o Tony var sugna på öl men hade bara 20 kr att dela på.


 Krille fick en ide, sprang in till kötthandlaren och kom ut med en korv. -

Men va fan? sa Tony, ska du köpa korv för våra sista pengar?

 -Vänta, sa Krille. Nu ska här supas!! De gick till puben och beställde in 2 öl och 2 whisky. ...

 - Är du tokig? sa Tony, vi har ju inga pengar!

- Ta det lugnt, sa Krille och log, jag har en plan , När dom druckit upp allt stack han in korven genom blixtlåset, bad Tony gå ner på knä och ta den i munnen. 

Bartendern såg dom och kastade ut dom utan att dom betalt.
 Så fortsatte dom pub efter pub. 

Efter den 10:e puben sa Tony: -Nä fan, nu får vi byta! Jag pallar inte mer, knäna värker och jag är full!
 - Hur tror du jag känner mig då? sa Krille, jag tappade korven på den 3:e puben!!!




Trevlig helg / M 


Kommentarer
Postat av: Susse

Den var riktigt rolig =D

Tack.Trevlig helg till dej oxå =)

2017-10-13 @ 09:26:32
Postat av: Jossan

Haha👍😄🙈

2017-10-13 @ 11:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0